torsdag 6 september 2012

Hej Bloggen!

Homecoming
Första resan i bilstolen från Halmstads sjukhus



Så himla fint våra familjer hade gjort i vårt hus när vi kom hem med lille Enzo, ni är guld värda! 

Det var ett tag sen sist.. dagarna har bara sprungit iväg!
Enzo har nu hunnit bli 1 vecka gammal och det känns helt underbart. Han förgyller vår vardag med skratt, matande, blöjbyten och promenader. Det är mycket mys, och man fattar inte vart tiden tar vägen.
Nu har jag en lucka.. och klockan är två på natten.. jag borde sova.

Första turen med vagnen. Stolt pappa!


Jag har fått förfrågan om att skriva om min förlossning, så jag tänkte att jag ska göra det en dag nu i veckan (när jag har nästa lucka).

3 kommentarer:

  1. Varför valde du att föda i Halmstad. ?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var inte bestämt så innan. Men det var tyvärr fullt i både Heksingborg och Lund, så då valde vi att åka till Halmstad. Det kan jag verkligen rekommendera! Mycket trevlig och kunnig personal :) vi blev väldigt bra omhändertagna.

      Radera
  2. Härligt att höra. Ska snart själv ha och har hört av många att dom rekommenderar både Lund och Halmstad framför Helsingborg . Känns dock tråkigt att veta att det finns en risk att man kanske måste fara rundor .

    SvaraRadera