tisdag 18 september 2012

Älskade Pappa


Nu är det 1 vecka sedan du lämnade oss.. 
Du har lämnat ett stort tomrum efter dig och är enormt saknad. Jag försöker fylla det tomrummet varje dag med de fantastiska minnena som vi har tillsammans. Vi är glada över att du fick träffa Enzo, han är sin morfar upp i dagen. Vi kommer att ta hand om honom pappa och jag kommer lära honom allt som du har lärt mig. Du kämpade in i det sista, innan cancern tog över helt. Det sitter i ryggmärgen på dig, att aldrig ge upp. Jag är så stolt över att du är min pappa och jag kommer för alltid att bära med mig den vinnarskallen som du alltid har haft. Vi ger aldrig upp. 
Saknar dig så fruktansvärt mycket, livet är så orättvist. 
Älskar dig pappa


3 kommentarer:

  1. Beklagar sorgen!
    Vad fint att han lämnade plats till lille Enzo..
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Beklagar sorgen. Usch, tårarna trillar när jag läser ditt inlägg.
    Livet är orättvist ibland som du skriver. Du verkar vara en stark tjej, fortsätt med det och njut av din lilla Enzo så kanske det kan kännas lite lättare. Han är verkligen supersöt! :)

    SvaraRadera