måndag 9 juli 2012

Vår helg

Det har inte varit så aktivt här inne i helgen. Sorry! Vi har haft fullt upp och emellan allt så har jag typ sovit. Behövde verkligen vila denna helgen.

SÖNDAG
En helt fantastisk dag på havet! 
Jag, pappa & Christoffer körde till Hornbæck i Danmark, för att bada & sola. Det är ett av mina favoritställen på sommaren. 




Vecka 34










LÖRDAG
I lördags hade jag möte i Ystad. 
Vi passade på att åka en tur runt Österlen. Vilket fantastiskt landskap det är! Jag hade nästan glömt så fint det är på Österlen, och hur nära det är. Vi bestämde oss för att åka hit igen när det är bättre väder så att vi kan bada & sola. 


FREDAG
Efter jobb i fredags bar det iväg till IKEA. 
Matta & stolar till vårt nya köksbord inhandlades. 
Bilder kommer inom kort!


Hittade så söta kläder till Enzo från Newbie. 
Jag älskar deras babykläder, helt fantastiska.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar