tisdag 31 juli 2012

Måndag

Jobb hemifrån. 
Det är skönt att kunna jobba hemifrån, när datorn (i stort sett) är allt jag behöver. Det som är svårt nu är att jag är väldigt mycket tröttare och det är då svårt att hålla motivationen uppe och ögonen öppna vissa tider på dygnet. Men i och för sig är det inte mer än 25 dagar kvar på min graviditet, så det vore kanske konstigt om jag inte hade varit trött. Det är bara lite frustrerande att helt plötsligt somna när man har 1000 grejer i huvudet som man ska göra. 

Jag har varit och köpt ett smart laptopstöd till min laptop. För de dagar när jag är extra trött och har ont i kroppen och måste ligga ner och jobba. Funkar fint! Ligger i soffan med den i knät precis nu. Det är också mycket bättre för laptopen, den blir inte lika varm som när man har den i knät eller på täcket.
Ni hittar stödet HÄR


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar