tisdag 31 juli 2012

Bugaboo Donkey

Bugaboo Donkey
Idag har vi hämtat vår nya Bugaboo Donkey barnvagn. Den är så fin! 
Vi hade tänkt oss att köpa en begagnad på blocket, men sen vi fick höra att garantierna inte går att "ärva", så bestämde vi oss för att köpa en ny. Tydligen så registreras första köparen på chassit, och garantierna gäller bara för första köparen.. även om det är så att det finns garantier och kvitto finns kvar så gäller inte de för köpare nr 2. Kan vara bra att veta. 
Vi hittade denna på Beba.se

Information om hur Bugaboo Donkey fungerar hittar ni HÄR 

5 kommentarer:

  1. Varför två vagnar ??

    SvaraRadera
    Svar
    1. I och med att vi är aktiva båda två, så vill vi ha en vagn som vi kan ha när vi är ute och går/springer i skogen. Då kändes Mountain Buggy som ett bra val, och den hittade vi på Blocket. Jag tycker däremot att MB inte är 100 i stan, då jag tycker att det känns mer ostabilt med tre hjul och vältrisken ökar när man ska upp och ner för trottoarer i stan. Så därav blev det 2st :)

      Radera
    2. För dem kan €€€

      Radera
  2. Åhhh den är så fin :) Suveränt val! Jag sa till P att vi kan ha en bebbe till om jag får den vagnen haha. Känns inte så lönt att köpa den nu :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det känns bra :) Då tycker jag ni ska skaffa den vagnen så det blir fler kids ;D

      Radera