söndag 1 maj 2011

Möhippa

Lördag morgon blev jag bortrövad av mina girls. Dem tog mig på sängen, bokstavligt talat
Sen hade vi en fantastisk dag! Först åkte vi till Torekov spa och gottade oss. Vi badade i utomhus jacuzzin och sen fick jag 50min helkropps massage :) sen blev det lunch buffé och rose i solen. Jag får inte glömma att nämna att jag fick små vodka flaskor lite då och då.
Tåget tuffade vidare till en studio i Helsingborg och där inne hände minst sagt mycket pinsamma grejer...
När vi va klara där åkte vi till Carro ute på Råå, där blev det mer förfriskningar och Tapas :)
Kvällen startade med 3-rätters på Beach club och massa rose & shottar.. sen bar det av till Helsing och kvällen avslutades på Tempel. Då hade jag nått min topp och det började dala för mig.
Jag hade en fantastisk dag och stort TACK till mina underbara tjejer!! Jag älskar er!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar