söndag 11 november 2012

Lördag

Äntligen är vi framme! 25 grader och sol, helt fantastiskt.
Flygresan gick jättebra, Enzo var så duktig hela vägen. Han fick heller inte ont i öronen, vilket jag var lite nervös över.
Hotellet och rummen/bungalow är riktigt fina. Maten var också bra, fräsch och god. Än så länge har jag inget att klaga på :)
Jag och vi behöver verkligen den här resan, och jag är så glad att vi kom iväg. De 3 senaste månaderna i mitt liv har verkligen varit påfrestande. Jag har svävat mellan tung sorg och total lycka. Sorg och tomhet efter pappa och total lycka när jag födde min underbara son till världen. Även om han hade kolik tendenser den första 1,5 månaden, tills vi bytte ut hans mat. Sen skulle man helt naturligt gå in i mamma rollen, vilket inte heller är så lätt första gången. Det kan ta knäcken på vem som helst. Inte nog med det, jag åker in på sjukhus i en vecka och ligger isolerad där. Nu när jag tittar på det "uppifrån" så förstår jag inte att jag inte totalt brutit ihop?! Mitt enda svar på det är, Enzo. Han är mitt allt och jag älskar honom mer än livet. För honom är jag stark.
Jag är så lyckligt lottad över att ha en så underbar familj och så fantastiska vänner.
Så här mycket har jag nog aldrig skrivit i bloggen, men jag känner att jag bara var tvungen att skriva av mig.
Nu kallar sängen, sol och bad imorgon!
.

8 kommentarer:

  1. Du ÄR väldigt stark! Fast jag inte känner dig bra, så inser man lätt hur stark du måste som klarar av allt när man själv ser hur man hade brustit..

    SvaraRadera
  2. Hej , jag läser din blogg titt som tätt och jag gillar verkligen den , men jag tycker de är lite konstigt att din man inte nämns längre ? inte för att jag har med det att gör men ni verkade göra allt och det har inspirerat mig jätte mycket i mitt förhållande .
    Hoppas ni har det underbart på er semester .

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt att höra :)
      Sedan jag fick barn så har jag märkt att allt cirkulerar runt lillen, han är mitt allt :)

      Radera
  3. Ser härligt ut! Vart semestrar ni? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi var på Gran Canaria i Maspalomas. Jag kan verkligen rekommendera det :)

      Radera
  4. jag håller med ovanstående, vad har hänt med christoffer, inget bloggande om han/er längre lr bilder på er tillsammans!? sen undrar jag var du är på semester, och med vem :) kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi semestrar på Gran Canaria, i Maspalomas. Jag och lilleman åkte med min syster och hennes lille Liam och med Motti. Kan verkligen rekommendera Maspalomas.
      Sedan jag fick barn så har jag märkt att allt cirkulerar runt lillen, han är mitt allt :) Kram

      Radera