söndag 1 maj 2011

Svensexa DELUXE fredag morgon 06.00

Ja då åkte man på den ... måste dock erkänna att jag varit MEGA nervös inför detta .
men som de visade sig så har man världens bästa vänner !!
morgonen började med 4 öl innan man hunnit ner till bryggan som liggen ganska exakt 100  ifrån oss.
där blev man inlindad i gladpack , i kastad i det som Anton sa "de e ju ca 18 grader i vattnet" jojo ... säkert kanske 9!
då tänkte jag nu e de kalkat , nu har de satt ribban inför kommande svensexor ....
men sen bar de av tillsammans till Malmö , där vi spelade in en låt tillsammans i en studio , över fett var de , sen bar de av till paintball banan där vi mer eller mindre röjde !
sen käkade vi en liten lätt lunch så att säga , dock ej jag som drack min 16e öl typ... kommer knappt ihåg lunchen , men de sas att jag fick pannkakor =)
sen bar de av till CPH där vi checka in på ett hotel , där jag däcka efter 4 min i sängen , sen var de dags för middag tillsammans på Billy Boose , sen trilla de av , en efter en ... ja shootarna med , men killarna ... men lika glada var alla för de =)
sen sluta kvällen på en riktigt fet club , som jag tyvärr inte kommer ihåg , men gryyym var den !
sist men inte minst vill jag bara passa på att tacka alla mina UNDERBARA vänner som gjorde denna kvällen till en av de bästa kvällarna tillsammans =)
Emil 007, emil linder, wis , pidde , Hulkenstein, Gibbe, Sando&Sevar, JH, Hambert,Anton o Robban, Johan,Nicklas , Sist men absolut inte minst BIGGIE =) And our Fotographer Jeff Flindt=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar