söndag 22 januari 2012

Ljus i tunneln..


Äntligen börjar det gå åt rätt håll!
Nu har jag varit sjuk i 14 dagar.. helt sjukt. Så länge har jag aldrig varit sjuk innan & det är inget jag tänker bli igen! För fy fan vad tråkigt det har varit! Känns nästan som om jag varit på en annan planet ett tag.. en folktom planet där man inte kan koncentrera sig på nått och bara har ont.. Ja, en hemsk planet.
Jag har för första gången i mitt liv också upplevt vad det gör psykiskt att vara sjuk 'såhär länge'... (det är i alla fall länge för mig). Vad det gör med kroppen när man inte kan sova ordentligt.. man är inte sig själv och bryter ihop för minsta lilla.. för att man inte orkar. Det har varit en ny erfarenhet.. som jag inte önskar uppleva igen.
Men det som inte dödar dig, gör dig starkare. Det är lite så jag kommer att tänka nu när jag blir helt frisk. OCH jag kommer verkligen börja tänka på vad jag stoppar i mig och hur jag kan förebygga att bli såhär sjuk igen. Förstärka mitt immunförsvar & börja lyssna på kroppen!


Fortfarande liggandes.. Har börjat kolla på säsong 1 av Sons Of Anarchy.
Den verkar bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar