tisdag 8 januari 2013

Tisdag

Idag skulle lilleman egentligen varit på start för babysim termin 2, men jag tycker fortfarande att han är för rosslig i luftvägarna, så vi väntar tills nästa tisdag.
Istället så har vi lekt här hemma och haft det mysigt. Nu känns det som om att han snart är 100 igen, vilket är väldigt skönt.
Jag har nog glömt nämna att min lille gosse sover i sin egen säng! ..och har gjort det 4 nätter i rad nu. Han somnar själv vid sju- halv åtta på kvällen och sover i ett sträck till sju på morgonen. Stor kille nu :)



2 kommentarer:

  1. Hur har du fått honom att sluta äta på nätterna ??

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det började redan när han var ca 2mån.. Han började sova hela nätter. Om han vaknade till så vaggade jag honom och då somnade han om igen till ca 6-7 på morgonen.
      Han kan fortfarande vakna till någon enstaka gång innan kl elva, men då vaggar jag bara honom så somnar han om igen.

      Radera