söndag 5 augusti 2012

Min BB väska

Min BB väska är nu packad och klar.
Jag fick en fråga tidigare här i bloggen om vad jag ska ha med mig till BB, så jag har gjort en lista här nedan på saker som jag har packat med i min BB väska. 

Extra viktigt:

  • ID-kort
  • Förlossningsbrev
  • Journalen från mvc
  • Kamera
Övrigt:
  • Iphone med Spotify
  • Hörlurar
  • Ipad + laddare
  • Bebiskläder
  • Babymössa
  • Tidningar
  • Bilstol till Enzo
  • Godis & dryck (energidryck)
  • Innetofflor
  • Morgonrock
  • Nattlinne 
  • Mjukiskläder 
  • Schampo & Balsam
  • Amningsbehå
  • Amningsinlägg 
  • "Stora" trosor och bindor
  • Nappar
  • Mysfilt till Enzo (som vi har sovit med och luktar oss)
  • Blöjor
  • Necessär
  • Novalucol (mot halsbränna)
  • Hallonbladste 

Snart ska lille Enzo få ligga och gosa i sin nya fina vagn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar