måndag 4 juni 2012

Måndag

Såhär såg min frukost ut 07.45 i morse hos Barnmorskan..
Glykosdrink med lite pressad citron.. väldigt sött, men inte så farligt som jag trodde.
Efter att jag druckit upp skulle jag sitta i 2 timmar, innan jag skulle in och ta ett stick i fingret. Barnmorskan kollar hur min kropp hanterar glykosen (sockret), typ om det finns risk för diabetes, därav sitter man 2 timmar och väntar innan sticket. 
Då passade jag på att gå igenom & svara på mail, så tiden gick väldigt fort. 
Mitt blodvärde var bra och jag följer "kurvan" helt perfekt.. skönt! 

När jag äntligen var klar hos Barnmorskan 10.30, var jag VRÅL hungrig (efter att ha fastat sen 24.00)
Så jag unnade mig min favoritfrukost hos James på Etoilé, jävlar vad gott de va :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar