torsdag 5 april 2012

Onsdag

Stressat lite för att få saker på plats innan påsk.. Ska bli skönt med lite extra ledigt!

Sando hälsar på i Helsingborg. Riktigt härligt väder, men fortfarande lite kyligt i luften. 
Jag har inte riktigt vant mig vid ljuset än.. nu är det ju ljust fram till typ åtta, halv nio på kvällen. Man blir helt lurad nu i början när det ställer om, men skönt är det. 



Påskägg från TV4, mums!

Tjejkväll! 
Issa kom över på en go Tacokväll. Sjukt gott, men vi åt alldeles för mycket! Först krängdes det tacos, sen gick vi på godiset.. Det kändes som om jag skulle sprängas och Issa blev typ skengravid, helt sjukt mätta. 

Nu växer magen snabbt och jag går in i vecka 21. Jag har känt vår lille gosse sparka i ca 1,5 vecka.. ..men nu växer han fort & han sparkar mer & hårdare för varje dag som går.

2 kommentarer:

  1. Alltså jag tycker det är helt underbart att ni ska få en liten bebis, sååå mysigt!! Hoppas allt är bra med er! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Taaack söta! :)) Det är helt sjukt och jätte kul! Ska bli spännande!
      Hoppas allt är bra med er också, ser så ut! Ni är verkligen flitiga med era in-checkningar på gymmet, man får knappt dåligt samvete! Keep up the good work! ;)

      Radera