lördag 29 januari 2011

Lördag

hej alla goa o glada , idag är det lördag och de ska vi ta vara på =)
vi var uppe ur sängen , hör och häpna 09....... ja typ 10 =)
sen har vi varit och solat lite , jag och frugan kör dubbel solning , har alltid funderat på innan varför de "nya" solariena ( heter de så ?) any ways, varför de är så stora , men nu vet jag , Elina visa mig att man ska sola 2st samtidigt , de har hon och Mysan gjort många ggr , personligen tycker jag att det är ANUS att ligga och svettas i en något som får mig att tänka tillbaka på de trånga utrymmet och känsla som en Magnet röntgen inger  dessutom blir de riktigt varmt i ett solarie . Men nu har jag börjat vänja mig vid att ligga lite klaustrofobiskt och trångt , och nu tycker jag t.o.m att de är mysigt =) (tackar jag Frugan för) men inte mysigt nog att jag kan somna än .... som vissa andra gör....
nu ska vi till sofiero och titta lite sen kanske en tura med Bernt , eller så blir de en go fika på byn=)




hee påå dee// C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar